lørdag 30. mai 2009

kjendiser uten sminke ..






jeg vil si at jeg er meget sjokert etter jeg har sett disse bildene. det er utrolig hva sminke kan gjøre. jeg lurer på hvordan jeg har kommet til å sett ut med så mye sminke som de bruker. har sikkert kommen til og blitt et helt annet meneske , og ingen har sikkert kommet til å kjent meg igjen.

men noen kjendiser ser faktisk ganske pene ut uten sminke. har aldri sakt at noen av de er stygge uten , men de ser utrolig anderledes ut. Tone Damli Aaberge bruker sjeldent sminke, og ser nesten helt likens ut med og uten. noen ganger så skulle jeg ha ønsket og ha sett lik ut. uansett.. noen går ikke ut i postkassa uten å sminke seg , og det synes jeg er litt drøyt. jeg vil si at jeg bruker mascara hver dag. men fondation osv bruker jeg bare hvis det er spessiele anledninger. Jeg synes man skal ha noe som utmerker seg på bursdager osv.. så da tar jeg på meg fondation og litt øyenskygge. men det er da min mening. hva synes du ?
klem fra signee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar